VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY

1. Úvodní ustanovení

1.1.    Tyto všeobecné obchodní podmínky (“Podmínky”) společnosti DESIGNPROJEKT s.r.o., se sídlem Adolfa Heyduka 1114, 438 01 Žatec, IČO: 09210121, , DIČ: CZ09210121, zapsané v obchodním rejstříku pod sp. zn. C 45357, vedeném u Krajského soudu v Ústí nad Labem, e-mail: info@tisknuprjekty.cz, telefonní číslo: +420 799 110 104 , adresa provozovny: Kruhové náměstí 3234, Žatec, 438 01 (dále jen „Zhotovitel“) upravují vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti s uzavřením jakéhokoliv typu smlouvy uzavírané mezi Zhotovitelem a jinou fyzickou či právnickou osobou (dále jen „zákazník“) prostřednictvím internetového obchodu Zhotovitele služeb (dále jen „Smlouva“). Internetový obchod je Zhotovitelem provozován na internetové adrese www.tisknuprojekty.cz, a to prostřednictvím webového rozhraní (dále jen „webová aplikace“).                                                   

1.2. Tyto obchodní podmínky upravují práva a povinnosti smluvních stran při využívání webové stránky Zhotovitele umístěné na adrese www.tisknuprojekty.cz (dále jen „webová stránka“) a s tím související právní vztahy. Je-li zákazníkem spotřebitel, jak je definováno v odst. 2.2. níže, řídí se vztahy neupravené těmito obchodními podmínkami zákonem č. 89/2012 Sb., občanským zákoníkem (dále jen „občanský zákoník“) a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon o ochraně spotřebitele“). Je-li zákazníkem jiný subjekt než spotřebitel, jak je definován v odst. 2.3 níže, řídí se vztahy neupravené těmito obchodními podmínkami občanským zákoníkem (přičemž podle § 2158 odst. 1 občanského zákoníku platí, že se ustanovení § 2158 až § 2174 občanského zákoníku nepoužijí), rovněž ta ustanovení, z nichž jednoznačně vyplývá, že jejich smyslem je ochrana zákazníka – spotřebitele, se v takovém případě nepoužijí.                                                                                             

1.3.    Uzavřením Smlouvy zákazník potvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami, jejich obsah je mu znám a že s nimi souhlasí. Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí Smlouvy. Smlouva a obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Smlouvu lze uzavřít v českém jazyce.                                                                                                                     

1.4.    Ustanovení odchylná od obchodních podmínek je možné sjednat ve Smlouvě. Odchylná ujednání ve Smlouvě mají přednost před ustanoveními těchto obchodních podmínek.

2. Vymezení pojmů a postup uzavření smlouvy

2.1.    Zhotovitel je právnická osoba, která při uzavírání a plnění Smlouvy jedná v rámci své podnikatelské činnosti. 
2.2.    Zákazník – spotřebitel je každý člověk, který při uzavírání a plnění Smlouvy jedná mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání.
2.3.    Zákazník – jiný subjekt je takový kupující, který je podnikatelem a při uzavření Smlouvy je z okolností zřejmé, že se koupě či předmět Smlouvy týká jeho podnikatelské činnosti. Podnikatelem je přitom ten, kdo samostatně vykonává na vlastní účet a odpovědnost výdělečnou činnost živnostenským nebo obdobným způsobem se záměrem činit tak soustavně za účelem dosažení zisku. Za podnikatele se považuje také každá osoba, která uzavírá smlouvy související s vlastní obchodní, výrobní nebo obdobnou činností či při samostatném výkonu svého povolání, popřípadě osoba, která jedná jménem nebo na účet podnikatele.
2.4.    Předmětem plnění je poskytnutí služeb a prací spočívající zejména ve zhotovení díla, popř. věci na zakázku, které je specifikováno zákazníkem v objednávce nebo ve Smlouvě (to vše dále jen „služby“).
2.5.    Určení předmětu plnění musí být jednoznačné a určité. Musí též odpovídat platné nabídce Zhotovitele, pokud jde o cenu, kvalitu, termín a způsob dodání plnění. Neakceptováním platných podmínek nabídky Zhotovitele, či jejich akceptování zákazníkem s výhradou, nedochází k uzavření Smlouvy.
2.6.    Není-li dohodnuto jinak, Zhotovitel poskytne službu v kvalitě obvyklé v České republice a v souladu s nabídkou Zhotovitele platnou v den odeslání objednávky zákazníkem.
2.7.    Předmětem plnění je objednávka služeb, které jsou uvedeny v objednávce zákazníka a následně potvrzena v závazném potvrzení objednávky ze strany Zhotovitele. Informace o ceně konkrétního produktu objednaného prostřednictvím online objednávky ve webové aplikaci, jsou zákazníkovi zobrazeny při objednávce produktů, přičemž cena je vytvořena na základě přesné definice a rychlosti zpracování konkrétního objednávaného produktu.   Potvrzením ceny, resp. závazným objednáním ze strany zákazníka se považuje Smlouva za oboustranně uzavřenou.
2.8.    V případě, že při zpracování zakázky dojde ke změně podmínek, nebo vyjdou najevo skutečnosti, které nemohly být dříve zjištěny či předpokládány, a tento fakt má negativní dopad na celkovou cenu, má Zhotovitel povinnost o této skutečnosti informovat zákazníka a dohodnout s ním změnu konečné celkové ceny služeb.
2.9.   Veškeré ceny služeb jsou uváděny v českých korunách, včetně příslušné daně z přidané hodnoty, neboť Zhotovitel je plátcem daně z přidané hodnoty, (dále jen „cena služeb“). Za zakázku zpracovanou a dodanou Zhotovitelem zákazníkovi, je zákazník povinen uhradit cenu služeb uvedenou v závazném potvrzení objednávky Zhotoviteli.
2.10.   Objednávkový formulář webové aplikace obsahuje zejména informace o:

objednávaných službách,
způsobu úhrady ceny služeb, údaje o požadovaném způsobu vyzvednutí či doručení hmotného výsledku provedených služeb
informace o nákladech spojených s dodáním hmotného výsledku služeb (dále společně jen jako „objednávka“).                       
2.11.   Před odesláním objednávky služeb má zákazník možnost kontrolovat, doplňovat či jakkoliv měnit údaje, které do objednávky vložil. Objednávka je zákazníkem odeslána kliknutím na tlačítko „Objednat s povinností platby“. Doručení objednávky, nikoliv však její závazné potvrzení ze strany Zhotovitele, je zákazníkovi potvrzeno neprodleně po jejím doručení Zhotoviteli, formou automatické odpovědi odeslané na adresu elektronické pošty zákazníka uvedenou v objednávce (dále jen „elektronická adresa zákazníka“).
2.12.   Zhotovitel je vždy oprávněn v závislosti na charakteru objednávky (objemu služeb, výše ceny, předpokládaných nákladech na dodání hmotného výsledku služeb) požádat zákazníka o dodatečné potvrzení objednávky (například písemně či emailem), popř. o jejich dodatečné upřesnění, a to zejména ve vztahu k zaslaným podkladům. V případě, že vzniknou nebo mohou vzniknout nejasnosti v souvislosti se zadáním – obsahem objednávky služeb, bude Zhotovitel kontaktovat zákazníka se žádostí o doplnění informací či s návrhem na úpravu zadání s ohledem na zvýšení kvality či cenové efektivity poskytované služby.
2.13.   Zákazník bere na vědomí, že Zhotovitel není povinen uzavřít Smlouvu, a to zejména s osobami, které dříve podstatným způsobem porušily smlouvu (včetně obchodních podmínek) v minulosti s Zhotovitelem uzavřenou. Za podstatné porušení smlouvy se považuje zejména neuhrazení ceny v minulosti poskytnuté služby.
2.14.   Zákazník souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání Smlouvy. Náklady vzniklé zákazníkovi při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením Smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí zákazník sám.

3. Cena služeb a platební podmínky

3.1.    Cenu služeb a případné náklady spojené s dodáním hmotného výsledku poskytovaných služeb dle Smlouvy může zákazník uhradit Zhotoviteli následujícími způsoby:

Online objednávka produktů
 

  •        Platební kartou prostřednictvím webové aplikace a platební brány
  •        V hotovosti v provozovně Zhotovitele, náměstí Kruhové 3234, 438 01 Žatec
  •        Platební kartou v provozovně Zhotovitele, náměstí Kruhové 3234, 438 01 Žatec
  •        Bezhotovostně převodem na účet, KB Žatec, 123-9475680207/0100

 

3.2.    Není-li uvedeno výslovně jinak, rozumí se dále cenou služeb i náklady spojené s dodáním hmotného výsledku služeb.
3.3.    V případě platby v hotovosti je cena služeb splatná při převzetí hmotného výsledku služby. V případě předem dohodnuté bezhotovostní platby je cena služeb splatná do 14 dnů od vystavení daňového dokladu (faktury) není-li dohodnuto jinak.
3.4.    V případě bezhotovostní platby je zákazník povinen uhrazovat cenu služeb společně s uvedením variabilního symbolu platby. V případě bezhotovostní platby je závazek zákazníka uhradit cenu služeb splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet Zhotovitele.
3.5.    Je-li to v obchodním styku obvyklé nebo je-li tak stanoveno obecně závaznými právními předpisy, vystaví Zhotovitel ohledně plateb prováděných na základě Smlouvy zákazníkovi daňový doklad – fakturu. Zhotovitel je plátcem daně z přidané hodnoty. Daňový doklad – fakturu vystaví Zhotovitel zákazníkovi po uhrazení ceny služeb a předá jej zákazníkovi při dodání, resp. převzetí hmotného výsledku služeb.

3.6.     V případě tisku souborů s pokrytím více, než 30% plochy má Zhotovitel nárok zákazníkovi doúčtovat takovéto plochy dle platného ceníku.

4. Odstoupení od smlouvy

4.1.    V souladu s § 1829 odst. 1 občanského zákoníku má zákazník – spotřebitel právo odstoupit od smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů. Lhůta podle předchozí věty běží, jde-li o    smlouvu, jejímž předmětem je pravidelná opakovaná dodávka služeb, ode dne převzetí první dodávky hmotného výsledku služeb.                                                                                                                                         

4.2.    Výše uvedená lhůta pro odstoupení od Smlouvy se považuje za zachovanou, pokud zákazník v jejím průběhu odešle Zhotoviteli oznámení, že od Smlouvy odstupuje.
4.3.    V případě, že se kupující – spotřebitel rozhodne odstoupit od Smlouvy, doporučuje Zhotovitel následující postup: kupující – spotřebitel kontaktuje Zhotovitele prostřednictvím formuláře na internetové stránce elektronického obchodu Zhotovitele: www.tisknuprojekty.cz, nebo na adrese sídla Zhotovitele či provozovny Zhotovitele a písemně uvede, že odstupuje od Smlouvy s uvedením čísla objednávky, data nákupu a čísla účtu zákazníka pro vrácení peněz (tj. ceny služeb a nákladů na dodání hmotného produktu služeb do místa určeného zákazníkem). Zhotovitel v textové podobě potvrdí zákazníkovi přijetí formuláře, a to bez zbytečného odkladu. V případě odstoupení zákazníka – spotřebitele od Smlouvy, zašle nebo předá zákazník - spotřebitel Zhotoviteli bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od Smlouvy, hmotný výsledek služby, které od něho obdržel. Peníze (tj. cena služeb a náklady na dodání hmotného výsledku služeb do místa určeného zákazníkem) budou vráceny na uvedené číslo účtu zákazníka – spotřebitele do čtrnácti dnů od odstoupení od Smlouvy, nikoliv však dříve než zákazník - spotřebitel hmotný výsledek služeb Zhotoviteli předá nebo prokáže, že jej Zhotoviteli již odeslal.
4.4.    V případě, že se zákazník rozhodne odstoupit od Smlouvy, nese náklady spojené s navrácením hmotného výsledku služeb, jestliže hmotný výsledek služeb nemůže být pro jeho povahu vráceno obvyklou poštovní cestou.
4.5.    Odstoupí-li zákazník od Smlouvy, jejímž předmětem je poskytování služeb, s jejichž plněním již Zhotovitel na základě požadavku zákazníka započal před uplynutím lhůty pro odstoupení od Smlouvy, je zákazník povinen uhradit Zhotoviteli poměrnou část ceny těchto služeb poskytnutých do okamžiku odstoupení od Smlouvy.
4.6.    Zákazník nemůže odstoupit od Smlouvy, jejímž předmětem je dodávka služby, které bylo upraveno podle přání zákazníka nebo pro jeho osobu.
4.7.    Je-li společně se službou poskytnut zákazníkovi dárek, je darovací smlouva mezi Zhotovitelem a zákazníkem uzavřena s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od Smlouvy zákazníkem, pozbývá darovací smlouva ohledně takového dárku účinnosti a zákazník je povinen spolu s hmotným výsledkem služby povinen Zhotoviteli vrátit i poskytnutý dárek.

5. Přeprava a dodání hmotného výsledku služeb

5.1.    Způsob dodání či dopravy hmotného výsledku služeb, včetně informace o dopravném je obsažen ve Smlouvě uzavřené se zákazníkem.
5.2.   Je-li Zhotovitel podle Smlouvy povinen dodat službu resp. hmotné výsledky služeb na místo určené zákazníkem ve Smlouvě, je zákazník povinen tyto hmotné výsledky služeb převzít při dodání. Nepřevezme-li zákazník hmotné výsledky služeb při dodání, je Zhotovitel oprávněn požadovat poplatek za uskladnění ve výši 0,5 % z ceny služeb (slovy: žádná celá pět desetin procenta) za každý i započatý den uskladnění.
5.3.    V případě, že je z důvodů na straně zákazníka nutno hmotné výsledky služeb doručovat opakovaně je zákazník povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním, popř. náklady spojené s jiným než smluveným způsobem doručení.
5.4.    Při převzetí hmotného výsledku služeb od přepravce je zákazník povinen zkontrolovat neporušenost obalů a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném otevření zásilky nemusí zákazník zásilku od přepravce převzít. Podpisem dodacího listu zákazník stvrzuje, že obal zásilky obsahující hmotné výsledky služeb byl neporušen.                                                                                                                                                              5.5.   V případě nevyzvednutí zhotovené a uhrazené zakázky, po uplynutí období delším než 30 dní od termínu vyhotovení zakázky, má Zhotovitel právo po předchozím písemném upozornění zákazníka (e-mailová forma) s dodatečnou lhůtou pro vyzvednutí zakázky, hmotné výsledky služeb skartovat. Přičemž zákazník nemá právo na vrácení finančních prostředků, jež byly uhrazeny za zpracování zakázky ani na jinou formu kompenzace.   

6. Odpovědnost za vady, záruka a reklamační řád

6.1.    Zhotovitel odpovídá zákazníkovi, že hmotný výsledek služby při převzetí nemá vady (záruka za jakost při převzetí dle § 2161 občanského zákoníku).
6.2.    Nemá-li hmotné výsledky služeb vlastnosti stanovené v § 2161 občanského zákoníku, popř. v případě díla – hmotného výsledku poskytnutých služeb, neodpovídá-li Smlouvě, může zákazník požadovat i dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti věci, může zákazník požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od Smlouvy. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má zákazník právo na bezplatné odstranění vady. Neodstoupí-li zákazník od Smlouvy nebo neuplatní-li právo na dodání nové věci bez vad, na výměnu její součásti nebo na opravu věci, může požadovat přiměřenou slevu. Zákazník má právo na přiměřenou slevu i v případě, že mu Zhotovitel nemůže dodat novou věc bez vad, vyměnit její součást nebo věc opravit, jakož i v případě, že Zhotovitel nezjedná nápravu v přiměřené době, nebo že by zjednání nápravy zákazníkovi působilo značné obtíže.
6.3.    Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí hmotného výsledku služeb zákazníkem, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí.
6.4.    Práva z vadného plnění zákazníkovi nenáleží, jde-li o vady, které byly způsobeny dopravou hmotných výsledků služeb prováděnou zákazníkem nebo neodbornou manipulací prováděnou zákazníkem.
6.5.    Právo z vadného plnění se nevztahuje na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním, nevhodným užíváním nebo ošetřením, vlivem povětrnostních podmínek, neodbornou manipulací, úmyslným poškozením.
6.6.    Pro zákazníka - jiný subjekt se v případě vadného plnění sjednává odchylně od příslušných ustanovení občanského zákoníku následující:       

      a)    výskyt opravitelné vady či opravitelných vad se považuje vždy za nepodstatné porušení smlouvy nikoliv za porušení podstatné,
        b)    při nepodstatném porušení smlouvy má zákazník - jiný subjekt právo na odstranění vady anebo přiměřenou slevu z ceny, a to podle volby Zhotovitele,
      c)    při podstatném porušení smlouvy má zákazník - jiný subjekt právo na přiměřenou slevu z ceny nebo na odstoupení od smlouvy.

6.7.    Pokud zákazník zjistí jiné než zjevné poškození zásilky, které je pravděpodobně způsobeno přepravcem, doporučuje Zhotovitel následující postup. Zákazník informuje společnost - přepravce, a to bez zbytečného odkladu, nejpozději do 3 pracovních dnů ode dne, kdy byla zákazníkovi zásilka doručena, a vyžádá si u přepravce sepsání zápisu o škodě, převzetí zásilky u zákazníka a její doručení Zhotoviteli. Zákazník nesmí se zásilkou nijak manipulovat a musí zajistit uchování obalu, ve kterém mu byla zásilka doručena. Zákazník současně informuje písemně Zhotovitele na adrese sídla anebo některé provozovny o poškození zásilky a zašle mu fotodokumentaci poškozeného zboží a obalu.
6.8.    Reklamaci může zákazník uplatnit u Zhotovitele - osobně v provozovně, v níž byla služba objednána, poštou formou zaslání doporučené zásilky na adresu sídla Zhotovitele anebo prostřednictvím elektronické pošty zaslané na adresu: info@tisknuprojekty.cz. Při uplatnění reklamace je nezbytné, aby vždy zákazník vyplnil reklamační list, který v případě osobní reklamace se zákazníkem vyplní odpovědný pracovník Zhotovitele dané provozovny. Při uplatnění reklamace poštou či elektronickou poštou je možné rovněž využít reklamační list, o který je nutno písemně zažádat na e-mailu: info@tisknuprojekty.cz. V případě uplatnění reklamace poštou či elektronickou poštou je společně s vyplněným reklamačním listem nezbytné zaslat i fotodokumentaci poškozeného hmotného výsledku služeb. Zhotovitel současně upozorňuje, že čitelné vyplnění reklamačního listu, v němž musejí být vyplněny zejména veškeré kontaktní údaje zákazníka a stručný popis reklamované vady, je nezbytným předpokladem pro řádné uplatnění reklamace.
6.9.    Zhotovitel rozhodne o reklamaci zákazníka – spotřebitele v případě reklamace uplatněné osobně ihned, ve složitých případech či v případě jejího uplatnění poštou či elektronickou poštou do 10 pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu dodané služby, která je zapotřebí k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se Zhotovitel se zákazníkem – spotřebitelem nedohodnou na delší lhůtě.
6.10.    Zhotovitel odpovídá zákazníkovi za prokazatelnou škodu způsobenou ať již prodlením s dodáním služeb a/nebo dodáním vadného plnění (služeb) nejvýše do výše jedenapůlnásobku  ceny služeb bez DPH.

7. Další práva a povinnosti smluvních stran

7.1.    Zákazník bere na vědomí, že programové vybavení a další součásti tvořící webovou aplikaci (včetně např. způsobu výpočty ceny za jednotlivé výkresy, fotografií nebo slajdy nabízených služeb) jsou chráněny autorským právem. Zákazník se zavazuje, že nebude vykonávat žádnou činnost, která by mohla jemu nebo třetím osobám umožnit neoprávněně zasahovat či neoprávněně užít programové vybavení nebo další součásti tvořící webovou aplikaci.
7.2.    Zákazník není oprávněn při využívání webové aplikace používat mechanismy, programové vybavení nebo jiné postupy, které by mohly mít negativní vliv na provoz webové aplikace. Webovou aplikaci je možné užívat jen v rozsahu, který není na úkor práv ostatních zákazníků Zhotovitele, a který je v souladu s jeho určením.
7.3.    Zákazník není oprávněn bez předcházejícího písemného souhlasu Zhotovitele postoupit svou pohledávku vůči Zhotoviteli vyplývající ze Smlouvy na třetí osobu.
7.4.    Zhotovitel není ve vztahu k zákazníkovi vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.
7.5.    Zákazník bere na vědomí, že Zhotovitel nenese odpovědnost za chyby vzniklé v důsledku zásahů třetích osob do webové stránky nebo v důsledku užití webové stránky v rozporu s jejich určením.
7.6.    Zhotovitel prohlašuje, že zákazníkovi budou ze strany Zhotovitele zachována veškerá autorská práva související s užitím jeho snímků, resp. dat či textů.                                                                                                                                                         

7.7 Poskytne-li zákazník Zhotoviteli v souvislosti s objednávkou jakékoli materiály, které jsou autorským dílem dle zákona č. 102/2017 Sb., o právu autorském (zejména fotografie, kresby, obrázky, jejich soubory, autorské texty, notové zápisy apod.) (dále jen „příspěvky“), uděluje Zhotoviteli svolení k užití takových autorských děl způsobem umožňujícím řádné zpracování objednávky, včetně práva k poskytnutí všech těchto výše uvedených oprávnění zcela nebo zčásti třetí osobě.                                                                     

7.8 V případě, že příspěvky budou zachycovat osobnostní atributy zákazníka nebo jakékoli třetí osoby (zejména podobizny, obrazové snímky, obrazové, zvukové a zvukově – obrazové záznamy týkající se fyzické osoby nebo jejích projevů osobní povahy apod.), uděluje zákazník Zhotoviteli svolení s užitím takových osobnostních atributů způsobem uvedeným v předchozím odstavci těchto Všeobecných obchodních podmínek.

7.9.    Zákazník nese veškerou odpovědnost za dodržování a ochranu autorských, licenčních či obdobných práv třetích osob. Zákazník prohlašuje zejména, že do objednávky umístí pouze data, texty, obrázky, fonty či jiný materiál, ke kterým má právo užívání buď sám, nebo má k jejich užití souhlas jejich autora či oprávněného vlastníka. V případě, že by se kdykoliv ukázalo toto prohlášení zákazníka jako nepravdivé, je zákazník povinen uhradit Zhotoviteli veškerou škodu, která nepravdivostí tohoto prohlášení Zhotoviteli vznikla. Škodou se ve smyslu tohoto ujednání se rozumí zejména jakékoliv sankce uložené na základě rozhodnutí orgánů státní správy, soudů či úřadů ale rovněž i veškeré náklady Zhotovitele  spojené s obranou proti těmto rozhodnutím, včetně nákladů spojených s právním zastoupením, úhradou soudních či správních poplatků, nákladů na vyhotovení znaleckých posudků, apod.
7.10.    Zákazník souhlasí s tím, že v případě ztráty datových souborů v průběhu datových přenosů, popřípadě v průběhu zpracování, Zhotovitel nenese odpovědnost za škody spojené s vytvořením podkladů pro objednávku (přípravu dat).
7.11.   Zhotovitel je oprávněn kdykoli odmítnout objednávku a zpracování objednávky i v jejím zpracování nepokračovat, pokud obsahuje obrazový či jiný materiál, který je v rozporu s obecně závaznými právními předpisy a obecnými pravidly morálky – zejména pornografii, dětskou pornografii, zobrazené násilí na lidech, zvířatech, apod.

8. Ochrana osobních údajů

8.1.    Veškeré informace týkající se osobních údajů, jejich ochrany a podmínek jejich zpracování ze strany Zhotovitele jsou upraveny v samostatném dokumentu „Informace o zpracování osobních údajů klientů a obchodních partnerů“, který je k dispozici na webové adrese Zhotovitele, a to na adrese www.tisknuprojekty.cz a v tištěné podobě rovněž i v provozovně Zhotovitele.

9. Doručování

9.1.    Nebude-li dohodnuto jinak, veškerá korespondence související se Smlouvou musí být druhé smluvní straně doručena písemně, a to elektronickou poštou, osobně nebo doporučeně prostřednictvím provozovatele poštovních služeb (dle volby odesílatele).
9.2.    Zpráva je doručena:

9.2.1.    v případě doručování elektronickou poštou okamžikem jejího přijetí na server příchozí pošty; integrita zpráv zaslaných elektronickou poštou může být zajištěna certifikátem,
9.2.2.    v případě doručování osobně či prostřednictvím provozovatele poštovních služeb převzetím zásilky adresátem,
9.2.3.    v případě doručování osobně či prostřednictvím provozovatele poštovních služeb též odepřením převzetí zásilky, odepře-li adresát (popřípadě osoba oprávněná za něj zásilku převzít) zásilku převzít,
9.2.4.    v případě doručování prostřednictvím provozovatele poštovních služeb uplynutím lhůty deseti (10) dnů od uložení zásilky a dání výzvy adresátovi k převzetí uložené zásilky, dojde-li k uložení zásilky u provozovatele poštovních služeb, a to i v případě, že se adresát o uložení nedozvěděl.

10. Uživatelský účet
10.1. Na základě registrace kupujícího provedené na webové stránce může zákazník přistupovat do svého uživatelského rozhraní ve webové aplikaci. Ze svého uživatelského rozhraní může kupující provádět objednávání služeb (dále jen „uživatelský účet“). V případě, že to webová aplikace umožňuje, může zákazník provádět objednávání služeb též bez registrace přímo z webového rozhraní obchodu.
10.2. Při registraci na webové stránce a při objednávání služeb je zákazník povinen uvádět správně a pravdivě všechny údaje. Údaje uvedené v uživatelském účtu je zákazník při jakékoliv jejich změně povinen aktualizovat. Údaje uvedené zákazníkem v uživatelském účtu a při objednávání služeb jsou prodávajícím považovány za správné.
10.3. Přístup k uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Zákazník je povinen zachovávat mlčenlivost ohledně informací nezbytných k přístupu do jeho uživatelského účtu.
10.4. Zákazník není oprávněn umožnit využívání uživatelského účtu třetím osobám.
10.5. Zhotovitel může zrušit uživatelský účet, a to zejména v případě, kdy zákazník svůj uživatelský účet déle než 36 měsíců nevyužívá, či v případě, kdy zákazník poruší své povinnosti z kupní smlouvy (včetně obchodních podmínek).
10.6. Zákazník bere na vědomí, že uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení zhotovitele, popř. nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení třetích osob.

11. Mimosoudní řešení sporů
11.1. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs . Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím z kupní smlouvy.
11.2. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz  je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).
11.3. Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.

12. Závěrečná ustanovení

12.1.    Pokud vztah související s užitím webové stránky nebo právní vztah založený Smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů.
12.2.    Zhotovitel je oprávněn k poskytování služeb nabízených prostřednictvím webových stránek na základě živnostenského oprávnění a činnost Zhotovitele nepodléhá jinému povolování. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad.
12.3.   Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotknutá platnost ostatních ustanovení. Změny a doplňky Smlouvy či obchodních podmínek vyžadují písemnou formu.                                                                                                                                                                                                

12.4.   Orgánem mimosoudního řešení spotřebitelských sporů je Česká obchodní inspekce, jejíž internetové stránky jsou: www.coi.cz, adresa evropské platformy pro řešení mimosoudních řešení spotřebitelských sporů je:  http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
12.5     V případě sporů, které nebude možné vyřešit dohodou mezi Zhotovitelem a zákazníkem či mimosoudně, budou spory vyplývající ze Smlouvy či se jí týkající budou s konečnou platností rozhodovány u místně a věcně příslušného soudu dle místa sídla Zhotovitele.

12.6.    Smlouva je archivována Zhotovitelem v elektronické podobě a není přístupná třetím stranám. Zákazník má možnost v případě předchozí registrace prohlížet smlouvy i zpětně na zabezpečením informační portálu Zhotovitele na adrese www.tisknuprojekty.cz.
12.7.    Zvláštní ujednání se zákazníkem učiněná ve Smlouvě mají přednost před ustanoveními těchto obchodních podmínek, která by s nimi byla v rozporu.
12.8.    Kontaktní údaje Zhotovitele: adresa pro doručování Adolfa Heyduka 1114, 438 01 Žatec, adresa elektronické pošty info@tisknuprojekty.cz telefon +420 799 110 104, datová schránka: mac8sri .
12.9.    Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti dnem jejich zveřejnění a jsou rozhodné pro veškeré objednávky učiněné v tento den a později. Zhotovitel si vyhrazuje právo na změnu obchodních podmínek                                                                                12.10.   Uzavřením Smlouvy se obchodní podmínky Zhotovitele stávají pro zákazníka závaznými.
 
V Žatci dne 20. března 2023